Chaaaa.. Det senaste. ~ Sarah

Hej alla läsare!

Njutit av solen och värmen idag. Kan fortfarande inte förstå att det bara är en och en halv vecka kvar tills skolan. Längtar faktiskt inte jättemycket.. Kommer i alla fall börja 7:an och gå i A. Hihi! Har solat hela dagen idag och senare ska jag titta på Pretty Little Liars och efter det får jag se vad jag ska göra. Har ju varit hos mina kusiner i torsdags, igår och idag. Kom hem idag halv 8 på morgonen så var rätt trött. Sov i 1-2 timmar tror jag. Fast saknar mina små kusiner redan, så gulliga kan jag säga, träffade den äldsta i typ 2 minuter idag så tyckte synd om henne medans jag träffade den yngsta i cirka 20 minuter. Får väl åka dit någon dag snart igen. :)

Ha det bäst nu sweeties.
~ Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0