Dog fan.. ~ Sarah

Hellow kära läsare!

Idag så har jag fikat hos mina grannar och haft skit skoj, kommer en hemlighet om en grej vi gjorde där men det kommer längre fram, längtar ihjäl mig i alla fall. Och sedan åkte jag tåg till Jenny, as kul! Så idag har vi ätit god mat och spela Marioparty 9, fett kul spel måste jag säga. Ska säga att jag var livrädd på tåget. Verkligen skiträdd, men det kan jag inte skriva ut på bloggen eftersom det är rätt hemligt..... Eller nja men ändå. Har checkat OS lite av dagen också. Imorgon blir det geocaching antagligen och om det blir fint väder ska jag sola hela dagen! Eller ah typ ;) L I V E T L E V E R E R A R ska Messa lite med Moa nu också och halva natten igår pratade vi om mat.. Vi var fett hungriga så vi kunde inte sova så då börja vi prata mat i 1-2 timmar och sen var man ju bara hungrigare....

Aja ha det bäst sweeties :*
~ Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0