Dom 3 apparna jag använder mest ~ Sarah

Hellooow darlings!

Har gjort ett test osv och kollat vilka 3 appar jag använder mest på mobilen.. hehe c: och räknade jag inte SMS, KAMERA eller någon
 
På tredje plaaaats.. den som jag använder nästnäst mest ääär:
 
INSTAGRAM - Har du inte den appen, så skaffa direkt! Gillar den starkt där man kan lägga upp bilder, tagga dom och gilla andras bilder. Över hela världen är det, och vill man inte att främlingar ska gilla så ska man inte tagga och så ska man göra profilen privat, men det väljer man själv! :D
 
 
 
På andra plaaaats.. den som jag använder näst mest:
Spotify - Bäst! Dock om man ska ha den som app så måste man ha Spotify Premium för 99:- Men jag själv tycker det är sjukt värt det. För man kan synka låtarna så om man inte har internet så kan man lyssna på den listan man synkat ner. Enkelt. Men dock så kostar det. Men grym är spotify, och tror det är rätt många som har det också. ;)
 
 
 
 
På FÖÖÖRSTA PLATS, den jag använder mest HAHHA:
 
 
Facebook - Kollar den ju varje gång det plingar till (något händer) eller när jag har tråkigt osv. Men brukar kolla den rätt ofta, varje dag i alla fall. Nästan alla känner väl till Facebook så behöver inte förklara så mycket. Men man kan bli vänner med folk från hela världen som har det och chatta med dom, lägga ut vad man gör på dagarna, lägga ut bilder osv. Finns mycket roliga grejer man kan göra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0