Lite tankar.. ~ Sarah

Hejsan!

Fick lite tankar nu här på morgonen.. Och det är om att tiden går som in i helvete fort. Jag minns förr, då jag tyckte det gick as segt men nu liksom. Känns ju som om man inte hinner ett dugg. När jag gick i sexan var det den härligaste och bästa klassen någonsin men det terminerna gick ju så jäkla fort. Sommarlovet har också gått fort, känns som om jag har varit så upptagen så har inte hunnit vara med min bästavän. Ska bli kul att träffa henne idag på marknaden!! Nej nu ska jag börja göra mig i ordning har bara 2 och en halvtimme på mig ;)

- as tråkigt men det får bli ingen bild i detta inlägg eftersom jag inte har några bilder än i mobilen, fan :( -

~ Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0