Mina Mobiler ~ Sarah

Hej alla fina!
 
Jag längtar grymt mycket till början på nästa vecka, eller slutet. För då ska jag köpa en ny mobil. :D Ska bli super kul. Har ju en HTC nu som jag inte gillar så.. Men tänkte även lägga upp bilder på dom mobilerna jag har haft också. :)
HÄR ÄR ALLA MOBILER JAG HAR HAFT:
 
 
Min första mobil som jag fick utav mamma och pappa i julklapp, en Sony Ericsson W595 Vit och den gillade jag starkt, hade den i cirka 1-2 år tror jag. Jag tyckte bra om den då, men nu när jag skulle ha den som reserv tryckte jag på skärmen för jag trodde det var en touch så det gick ju inte så bra..
 
Efter den vita mobilen fick jag den här av min Morfar. Det är en Sony Ericsson W995 Silver och det var som en jag hade innan fast mycket bättre. Den tyckte jag också riktigt mycket om men den hade jag bara i ett halvår ungefär. Sedan fick min syster den och nu funkar den knappt, den har legat ute i regnet och råkats tvätta några gånger så... inte jättebra kanske. Man ser nästan ingenting på skärmen också. 
 
Sedan efter den silvriga så köpte jag en mobil själv, en Xperia X10 Mini och den gillade jag inte alls. Den var jobbig, seg och dålig touch. Tyckte jag!! Men nu har min brorsa den (Konstigt att alla mina syskon fått MINA mobiler....) Ja. Den gillade jag inte mycket.. men den var helt okej, men inte min smak av mobil kanske. Den hade jag ett halvår.
 
Min senaste mobil som jag köpte själv. Har haft den i lite mer än ett år och det är den bästa mobilen. Älskar iPhone's! Den jag hade var en iPhone 4 Svart och ville egentligen ha en vit men den kom ut 3 dagar efter jag köpte den svarta.. men skitsam. Bästa mobilen. Har hållt bra, fungerat toppen och älskar ju Apple så iPhone kommer nog alltid vara i topp för mig. :D
 
htc+wildfire+in+red
Pappa's gamla jobbmobil jag har haft i typ 2 veckor, hatar den. Det är en HTC Wildfire Röd, den suger.. dålig touch, laggar och den suger totalt på att få fram mottagning. Men ska väl inte klaga för mycket.. men JAG gillar den inte! Längtar verkligen efter att köpa en ny snart!
 
 
 
 
KAN NI GISSA VAD FÖR MOBIL JAG SKA KÖPA......? ;)
 
HA DET BÄST SWEETIES
~  Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

iphone kanske?heh

Svar: True story bro c; .L.O.V.E. - ShitIsDaShit
Jonna o Sarah

2012-08-13 @ 14:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0