Usch fy. ~ Sarah

Mår ju SÄMST kan jag säga. Har bara druckit vatten och dricka osv och inte ätit mat på 36 timmar. Så tar jag en hamburgare nu för att var tvungen att få i mig nåt och nu har jag ont i magen, mår skit, kallsvettas och kan inte sova nu. Men tjoho. Vad roligt . Älskar ju verkligen livet just nu ELLER? Typ har ju ätstörningar nu eller nåt.. Usch fyfan ska aldrig aldrig aldrig vara med om det här igen. Får se om jag får i mig någon mat imorgon men som det verkar nu är det tufft.
Bäst av allt är att jag är frisk på ONSDAAAG! Så ska till lägret som jag sagt osv. Om jag Orkar, ska ju regna HELA dagen då så.. Aja fml. Ska. Försöka. Sova. Nu. Men kommer aldrig kunna det känns det som.
Ha det bra,
~ Sarah ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0