Utelåst.. ~ Sarah

JAPP, som rubriken lyder så är jag Utelåst, hade inte med min nyckel.. Klantigt gjort. Så nu sitter jag utanför mitt hus, fryser ihjäl för jag sitter i skuggan. Är dö hungrig eftersom det var den äckligaste maten i skolan idag. Och så måste jag verkligen på toa! Så min brorsa kommer om 20 minuter ungefär.. Och om han har glömt nyckeln så kommer jag typ dö.. för då får man sitta här till klockan 6. Och det är inte trevligt kan jag säga!

Varför jag inte kan sitta i solen är för att jag går på penicillin eller något så då kommer jag bli fläckig isåfall.
Så nu ska jag lyssna på musik och plugga spanska eftersom det inte finns något annat att göra.....

Ha det bäst
~ Sarah ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0