2 Veckor Kvar ~ Sarah

PANIKEN SOM UPPSTÅR NÄR DET BARA ÄR TVÅ VECKOR KVAR TILL SKOLAN!!
 

Jaa... skolan om 2 veckor då.. Vi börjar på tisdagen. Har tänkt lite på vad jag ska göra under dom två veckorna så här kommer lite info about that. Imorgon ska jag städa mitt rum, det behövs kan man säga. Och så ska jag ut och jogga lite. På Torsdag drar jag till Uddevalla och stannar där tills på Lördag sedan drar jag hemåt. Den dagen ska jag mest slappa resten.. kanske också vränga tillbaka dygnet, hehe. På söndagen ska jag vara med kompis. Sedan kommer det den sista veckan, hoppas det kommer sol så ska jag sola varenda dag.. och så ska jag vara med kompisar några dagar.. Får se vad det blir. :)
 
Idaaaag har jag dock joggat lite.. sedan så geocachade jag med thaaaa family och sedan drog vi mot Tanum och handlade lite och efter det så åkte vi hem.. smakade på en as god frukt men fick skit ont i magen på grund av den. Ska aldrig äta den mer.. sedan åt vi tacos mums! Sedan har jag kollat på några avsnitt av Pretty Little Liars.. like always hehe och så har jag gjort annat lite smått o gott. :D
 
Nuuu.. ska jag fortsätta babbla med Moa igen och vara lite social med henne, det får man alltid vara hehe.. 
 
Ha det bäst sweeties!
~ Sarah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0