Vad jag ska göra idag ~ Sarah

~ brukar svälja dina lögner mest för att få känna smaken ~

HEJ PÅ ER!
Idag är det Lördag och har precis vaknat. Somnade rätt tidigt igår eftersom jag var i skolan och sen på fritidsgården till klockan 11. Snart ska jag gå och duscha mitt hår, äta världens godaste flingor, göra mig i ordning och sen ska jag åka in till stan! Fast ska inte gå på stan då utan ska åka hem till Jenny! :) Öhm.. Nästa vecka blir det skola varje dag igen, OCH vi fick skåp igår, jag fick överskåp! Wihooo!
Nej nu måste jag gå och duscha mitt håååår!
Ha en bra lördag allihopa, jag bloggar senare :)
Kram Sarah ❤

slänger in en bild som jag tog igår. lite seriös men det får funka haha! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0