1/12-12

OMG! Helt sjukt att det redan är December! Aaah, 2012 har gått HUR fort som helst. Rätt kul oxå, har hänt massor under 2012, ny skola, nya kompisar, fler haters. Men asså har lärt mig att skita i alla såna avundsjuka som försöker förstöra en annans liv på grund av att den själv har ett dåligt liv. Skrattar bara igenom sånt där, se allt från ljusa sidor. Liksom, haters makes me famous! Hahaha liksom alltid vet någon vem man är på grund av ett rykte. Tänk på det, ett rykte.. Kan vara sant? Men det kan oxå vara falskt som idioten som berättade det för er! :) Tro inte på allt i första sekund, bara onödigt ju! ❤

Aja, har planerar in värsta stora inlägget på nyår, kommer komma massaaa bilder från 2012. HUR SKA NI FIRA NYÅR???? Själv vet jag inte riktigt än. Får se :)

Just nu så pluggar jag, fick reda på i fredags att vi ska ha prov på måndag eller tisdag, fyfan! :( Hela helgen går ju åt till att plugga. Usch för sånt, en fet diss på att plugga hela helgen.

På tal om diss, en stor fet diss till snö med :O asså jag tycker det är mysigt och så.. Men seriöst.. Stora tjocka jackor :( kallt som in i helvete och stora skor oxå.. (även fast jag fortfarande går i skinnjacka och converse)

Nu MÅSTE jag fortsätta plugga! Kommer videoinlägg snart också för blir rätt tråkigt med text hela tiden.. Vet inte om vi ska svara på frågorna? Vad tycker ni? Det känns rätt meningslöst eftersom det var sjukt längesedan. Säg vad ni tycker? :)

Puss!
- Sarah ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0