Min aslånga dag.

Usch, imorgon har jag omprov i kemi..
Kan värkligen inte nåågonting! Så jag slår vad om att provet kommer gå ännu sämre än vad det gjorde första gången.

Iallfall min dag har sett ut såhär:

Igår somnade jag vid 01:00 typ , var tvungen att gå upp 04:50 för att hinna med bussen som gick en timme senare.
Sov alltså knappt 4 timmar. En trött och sledden Jonna satte sig på bussen mot Uddevalla.
- när jag kom fram med bussen till kampenhof ser jag min andra buss åka iväg (den jag skulle bytt till)
- jag kollade tider och såg att jag kunde ta ett tåg istället, men då var jag tvungen att vänta 1 tim..
Så jag som var så fruktansvärt trött satte mig på en bänk och däckade på kampenhof.
-Efter en 3 timmar lång resa till skolan somnade jag på första, och andra lektionen.
Och tanken på att jag har omprov imorgon dök upp, min tanke var :
" när jag väntar 40 min på bussen hem sedan kan jag stenplugga, jag kan stenplugga hela eftermiddagen fram till kl 23:00"

- när jag väntar på bussen insåg jag att Kemi boken var hemma, när jag kom hem och skulle sätta mig och stenplugga somnar jag 8 gånger med boken i ansiktet. Vaknade nyss, har läst 1 rad i boken och jag kan inte ett piss.

Önska mig lycka till. // Jonna thorin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0