Sarah talar ut lite smått...

Hejsan!
allt bra?
 
Själv tänkte jag på vissa dagar då man inte vill göra ett piss. Inte le, inte prata, inte skratta. Bara vara helt tyst och ensam. Visst låter det deppigt? Men alla har såna dagar ibland. I alla fall jag.. Ibland kan man ju inte vara glad hela tiden, ibland måste man bara få tänka över allting. Typ deppa i en hel dag är ju inte så kul men asså man har såna dagar ibland så det finns ju inget man kan göra åt saken. Vill man tänka över något som har hänt eller kommer hända så får man göra det och därför blir jag så arg för när man ska deppa så ska ju alla bara "Öh? Har nåt hänt" Jag får seriöst damp, cp, rabies.. Hahaha, nä men jag blir mer irriterad om folk ska fråga hur jag mår när jag inte vill prata. 
 
Och vet ni?
En sån dag har jag idag.
 
Saknar bara min vän jag kunde prata med om.. Vart tog hon vägen? För den tjejen du är idag var du inte förut. Så tack så mycket, känner bara en enorm saknad. Inte av dig, utan av den du var. 
Jag har aldrig kunnat prata med någon annan än dig och nu, nu kan jag inte prata med någon längre.
Instängd. Ensam. 
 

Hoppas ni har haft en bättre dag än jag.
Puss Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0