Talar ut.

Hello, kan värkligen inte sova, har sjukt ont i magen & ligger och tänker på allt skit som händer nu.
Kärleks-problem, rykten, folk som lägger ut nakenbilder sedan taggar mig så folk tror att det är jag (DET ÄR DET VÄRKLIGEN INTE!)
kränkningar, hot och blickar.

Vet inte vad jag ska göra helt ärligt, är de bara att acceptera och låta det vara som det är? Så står man mitt i denna hotfulla bubblan och bara hoppas på att allt löser sig, eller ska man försöka lösa saker och ting på egen hand, Och vara rädd för att man misslyckas?

Vet inte var jag vill gå, eller hur jag vill ha det. Just då är det svårt att bestämma, när ingenting blir rätt.

-Jonna


Kommentarer
Postat av: Emmaa ♥

Halkade in hit för jag såg du länkat bloggen på facebook och läste det ovan. Var stark nu, låt ingen trycka ner dig!

Fina jonna!!

2012-11-27 @ 07:59:19
URL: http://emmaelinlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0