Vecka 47 - Sarah

Hellooow!

Tänkte berätta min vecka, min vecka har varit den segaste på länge. Deprimerande att det redan är söndag imorgon, helgen har gått fortare än någonsin och veckan cv gått segast.

Men i alla fall, i måndags så var jag med Moah och sedan var jag med Jonna och Ida på fritidsgården, sedan på tisdagen så myste jag med fruktsallad hemma eftersom mamma jobbade sent. I onsdags så pluggade jag, sov lite efter skolan osv. Sånt jag brukar göra ;) Och i torsdags så var jag med Ida och sen med Jonna och då gick vi på Breaking Dawn Part 2, har sett den två gånger nu! ❤ Vill ha ett liv som Bella. Bästa filmen!!! Igår så var jag med Wilma och Moah.. Och jag var jävligt sur igår, det är jag fortfarande Btw. Men sen gick vi på fritidsgården och chillade. Idag är jag på kalas och imorgon ska jag på lunch hos min gammelmormor!

Härlig vecka ändå.. Fast den har gått sjukt segt förutom nu i helgen. Kommer bilder ifrån veckan.

Ni får ha det bäst!
Puss - Sarah ❤

En bild är på en blomma Linnéa vikt, material - servett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0