Idioter✌

Att det är folk som fortfarande inte fattar.
Vissa fattar tydligen inte att det sårar en när man säger "jag hatar dig" "du är så falsk" "du snackar skit hela tiden"

Ursäkta men jag gjorde ETT misstag, för snart ett år sedan, hur länge ska ni hålla på?
Dessutom behöver inte ni hata mig för en sak jag gjorde mot någon annan, så vafan lägg ner? Ni har inte ens något med det att göra?
Både jag & han har glömt det, vi har gått vidare men inte ni? Varför?
Är ni så dumma och tror på alla rykten som går får ni fan skylla er själva!
Jag är inte falsk, jag snackar inte skit, ni får hata mig hur mycket ni vill , men ni ska veta att det är inte något av det där som är sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0