Operation.

Nu ska jag försöka göra en lång historia kort,
För er som har undrat varför jag ska operera mitt öra.

När jag var liten hade jag dålig hörsel, så jag behövde ha rör i öronen (vilket är normalt)
Men rören ska åka ut av sig själv, som det ena röret inte gjorde. För några år sedan opererade jag ur röret som inte hade åkt ut, men hålet ifrån röret har inte läkt.
Så i ca 7 år har jag haft ont i öronen och inte kunnat få något vatten i örat utan att få öroninflammation.
Jag har alltså haft det svårt när jag duschar, och badar osv på sommaren.

Men nu på måndag ska dom försöka laga hålet i trumhinnan med hjälp av en muskel ifrån min panna, dom ska skära upp och lyfta på örat för att nå. Så dom kommer förmodligen raka en bit av mitt hår också..
Jag får inte vara i skolan på 2 veckor efter och inte anstränga mig fysiskt alls på 2 månader, Allt för att kunna höra någorlunda bra.
/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0