Seeeg!

Hejsan!

Har typ haft fullt upp hela tiden känns det som.. eller så har jag väl bara inte tänkt på att blogga. Men just nu så försöker jag sova men det funkade ju sådär så imorgon kommer jag ju vara huur trött som helst i skolan.. jappjapp, tror vi ska ha 3 idrottspass imorgon också :D så det kommer bli rätt roligt imorgon ändå.

Förra veckan hade vi 3 prov också och så fick jag reda på mitt senaste matteprov.. Och jag blev väl halvt nöjd. Eller asså jag är lite arg på vår lärare för hon sa först att jag fick A och sedan så sa hon att det var ett halv poäng ifrån eller något.. Minns inte riktigt. Vi har också börjat med noveller på svenskan så det kommer bli kuuul. Just det! Hade utvecklingssamtal i fredags också och jag överlevde i alla fall.. Är alltid nervös innan men vet inte riktigt varför :s

Nu babblar jag om massa ointressanta saker och jag börjar bli lite trött nuu, så ni får ha det bäst!
Puss
~ Sarah ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0