Shaved my head?

Just nu ligger jag i sängen, skriver med älsklingen och lite så.
Det har gått snart 3 dagar och jag får redan panik, bara typ 2 veckor kvar..
Sedan får jag röra på mig lite grann!

Fick mina tabletter för en stund sedan så nu gör det inte lika ont längre, intressant? , nä men har seriöst inget att skriva om..

Men iaf, jag är helt slut..
Mitt ansikte är helt svullet, har typ blåmärken på halsen, de känns som att tänderna ska ramla ut när som helst, har ingen smak-känsel kvar i tungan,
Jag hör ingenting, jag är inlindad i bandage, kan inte känna mitt öra, dom har rakat mitt hår, får inte duscha på evigheter, kan inte tugga, kan inte öppna munnen.. Jaa detta suger rövhål helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0