Varför John?

varför vill jag ha just john? 
 
jag har gått en del frågor om det nu, så jag tänkte skriva lite om varför jag vill ha just honom, och ingen annan.
 
John, han är min solstråle, min livsglädje och mitt allt. Han gör mitt liv till det bättre. 
innan jag träffade honom mådde jag inte bra, jag mådde inte bra alls inombords , men han har hjälpt mig att bygga upp mitt självförtroende, han har även hjälpt mig igenom alla svåra tider jag har haft de senaste halvåret. 
 
Vi har våra ups and downs men det har väl alla, eller? 
Finns det inga bråk finns det inga känslor , har jag hört. Men vi förlåter varann, för vi klarar inte av att vara utan varandra. We build a bridge and got over it.
 
han är mitt hjärta, och utan mitt hjärta kan jag inte leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0