WAAAH!

HEJHEJ!
 
Okej.. nu är det så här att jag har vaknat två dagar i rad nu av att solen har lyst in igenom mitt fönster..
MIN FÖRSTA REAKTION: SOOOOMMAAAR VARMT SOL.
 
Det slutade ungefär att jag tog på mig shorts och linne, gick ut och såg snön och frös ju typ ihjäl mig.. Men till mitt försvar.. jag var nyvaken, fattade ingenting. Jag menar.. jag hade ju inte direkt sovit i några månader..
Men det fick mig också att inse hur mycket jag saknar sommaren, åååhh. Ge mig sommar nu :( 
Oooooch jag fyller imorgon , wihooo!
 
Och eftersom jag bloggar från datorn idag ~ som typ aldrig har hänt ~ så blir det inga bilder.. äckligt tråkigt menmen.. ^^ 
 
Rörigt blogginlägg.. hehe :3
 
Ni får ha det bäst,
Pusss Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0