Hejhej!

Herregud vad trött jag är haha.
Känner dock inte att det är någon idé att somna om NU liksom..

Ah jag sover över med Moah, somnade halv 3 och vaknade 4 och har inte kunnat sova sen dess, yey.
Igår så var jag med Ida, Marielle och Linnea och några andra på dagen, sedan åkte jag till Moah och vi pratade i massor och sen åkte vi till Marielle och Sonny, det skulle varit fler där men alla hade dragit hem då. Sen var vi med Simon en liten stund när Marielle och Sonny åkte hem, och nu sitter jag här.
Haha , kollar ut genom fönstret och ser att det är det bästa vädret, soligt och klarblå himmel! Hoppas Moah vaknar snart haha, har ruttnat i snart 2.5 timmar.

Ha det gött!
Ciao, Sarah


Lägger ut en bild på mig och några av mina härliga vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0