Hejsan!

Halloj!

Sommarlovet fortsätter och det är mindre än en månad kvar tills skolan.. Förra året längtade jag till skolan vid denna tiden men i år tror jag knappast att jag kommer längta tills den börjar. Är såå trött på skolan.. Men jag var lite halvlat i 7an.. Om vi hade ett prov eller liknande så plugga jag kvällen innan och hoppades på D eller C.
Men i år ska det bli ändringar på det, ska göra allt jag kan och sedan kommer jag vara ännu tröttare på skolan nästa år och kommer ändå då försöka kämpa ihop bättre betyg. Är dock inte så missnöjd med mina betyg, höjde mig i allt förutom ett ämne som vi inte hade i våras :)

Jajamensan. Lite skolsnack nu på natten.. Vet inte om jag orkar sova heller så får se hur det blir med det haha!
Puss, Sarah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0