Like im on top of the world

Hej på er!
Har bloggar jättedåligt så nu tänker jag göra en liten update om förra helgen och nu den som kommer!

Fredagen; tillbringade jag i Göteborg med mamsen! åt sushi, shoppade och var på gyllene tider konserten! Det var fett värt!

På Lördagen; var jag med Sarah på grebbestad karnevalen, kvällen sluta dock med kaos och jag kom inte hem förrän klockan 7 på morgonen efter.

Söndagen; åkte jag hem till Hjalle och va med han

Måndagen; tog jag bussen från hamburgsund till tanum , för att åka vidare till tusenfryd i Norge!

~~

Denna helgen som kommer har jag taggat riktigt länge, för då blir det FALLENS DAGAR!

Puss/ jonna❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0