15 dagar kvar!

Hejsan folket!

Har försökt blogga nu sen i måndags men det har liksom inte velat fungera för mig.

Tänkte berätta lite om dessa 3 dagar och vad jag ska göra om dom kommande veckorna.

• Måndag - Då var jag med Moah och Ida och hade sjukt roligt. Sedan åkte Ida hem rätt tidigt och därefter Moah. :)
• Tisdag - Var jag med Jonna! Det var också sjukt roligt, först gick jag ner och mötte henne i det fina vädret. Höhö det var ju 22 grader igår på eftermiddagen så det var mysigt.
• Idag (Onsdag) - Så har jag varit i skolan och sen pluggat till kemiprovet vi ska ha på Fredag! Inte taggad alls :( sedan har jag beställt min skolavslutningsklänning! :D

Och imorgon så ska jag på soaré, ska bli fett kul! :) Sedan har jag väl inget planerat denna vecka..
Men nästa vecka blir det prao och att dra till götebooorg! :D
Och veckan efter det slutar jag skolan och går ur 7an och det är HELT sjukt. Tror det kommer bli tomt utan niorna också som kommer gå ur :(

En kort beskrivning på vad som händer! Bara 15 dagar kvar sen är det sommarlov ❤

Puss!
- Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0