Haters make me famous<3

Tack!, säger jag till alla haters. Utan dom hade jag inte varit den jag är idag. Det som inte dödar mig gör mig starkare.
Men jag tycker ändå det är sjukt löjligt att skriva anonyma hot och kränkningar. Mobbing kallas det, mobbing är inte bara slag, det är även blickar, och framför allt ord som skadar.
En människa kan vara ärrad för livet över bara ETT ord.
Världen är helt sjuk idag, folk tror att man bara kan slänga ur sig saker, dom fattar inte att det faktiskt skadar en inombords.
Jag har fått motstå både hot, kränkningar osv det senaste året. och jag erkänner, det har skadat mig. Jag är inte samma snälla person jag var för ett år sedan, och vet ni varför? Det är för att NI har förstört mig, ni har rivit ner alla väggar jag byggt upp.
Ni klagar på hur jag ser ut, ni klagar på hur och vad jag gör.. Är det något bra jag gör enligt er?
Jag har aldrig bett er komma in i mitt liv, jag har heller aldrig gjort något mot er, så snälla visa lite mänsklighet och sluta hata, för det kommer bara sluta illa för er i framtiden. Jag skrattar åt er som håller på, så jävla löjliga är ni
~ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0