#arg

Hej på er, vaknade klockan 3 inatt av att det rann iskallt vatten i ansiktet på mig, SOM KOM FRÅN TAKET! Fick iallafall panik och tog täcken och kudden och la mig på soffan. När jag låg på soffan kollade jag ifall min uppdatering var klar, men då står det självklart "misslyckades " 
Jag som hade väntat i ca 8 timmar!! 
Redan då var jag arg och saken blev ju inte bättre av att en kille i skolan häller först juice på mina kläder, sedan i mitt hår. Åh så jävla arg idag. 
Men nu har jag iallafall laddat ner ios7 och det funkar super👌 

Ska duscha nu och sedan HOPPAS jag att jag ska vara med Samuel, annars kommer jag nog gräva ner mig i en grop och komma tillbaka när helgen har börjat. 
Peace out! / Jonna❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0