Friidrottsdag!

Hej allihopa!

Hur har ni haft det idag? Själv har jag bara frusit ihjäl. Vi var ute och hade friidrottsdag i regn och kyla. Det var så sjukt kallt och dåligt väder så man ville egentligen bara hem och man var så stel när man skulle hoppa höjdhopp och  så. Men det gick riktigt bra idag, eller nae.. Men jag är nöjd i alla fall. :)

Vi började dagen med längdhopp, Där hoppade jag en bit över 3 meter, kommer inte ihåg exakt men över 3 meter var det i alla fall. Sen stötte vi kula, det gick dock inte lika bra. Stötte drygt 5 meter hahaha! Suger på att stöta kula :')
Sen så sprang jag 100 meter vilket jag inte alls är nöjd med. Sprang på typ 17 sekunder och det sög verkligen. Sen när jag sprang så trampade jag snett och fick ont i benet men det ordnade sig som tur var, för direkt efter hade vi en lång paus så då vilade jag :)
Och efter det sprang vi 2000 meter men jag kommer inte ihåg vilken tid jag sprang på. :) jag var nöjd med det i alla fall.
Sen var det till sist höjdhopp där jag hoppade antingen 1.20 eller 1.25... Vet inte riktigt med det asså :3 men det gick bra!
Och sen när jag kom hem så typ var jag utelåst i 35 minuter och då frös jag ju ännu mer. Så nu sitter jag här under täcket och har typ gjort det sen jag kom hem haha! :)

Är så glad att det är uppehåll på träningen för skulle inte orkat träna idag. :')
Nu ska jag gå, imorgon kommer ett inlägg om vad jag gjorde i helgen.
Pusshej
Sarah ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0