Im fallin' to pieces

Jag fattar verkligen inte, så fort lilla jag tar på mig en magtröja får jag massa hatkommentarer på t.ex. Ask. 
Får blickar på mig vart jag än går, har ni inget annat att titta på? 
Jag sitter på lektion, ser hur alla tjejer tittar surt på mig, och sedan viskar något till kompisen bredvid. 
Där sitter jag, tänker på mig själv,mamma, Samuel,  tänker på allt som hänt och undrar- förtjänar jag det här? 
Jag sitter där på en hård trästol i klassrummet, alla har någon att sitta bredvid, förutom jag. Jag sitter där och håller på att bryta ihop.

Jag kan klistra på ett fake-leende när jag går till skolan, ingen märker något, ingen märker heller att jag varje kväll ligger och gråter för det som hänt i mitt liv, att vissa nätter sover jag inte alls. 
INGEN märker. 
Är så trött på att bli sårad, vill bara ha det bra. / Jonna ❤️





Kommentarer
Postat av: Julia H

Jonna, jag förstår, vi två sitter nog i samma sits. Jag förstår dig, jag finns alltid där för dig jonna! bara att höra av dig <3 <3

Svar: Det ska jag verkligen göra!<3<3
Jonna o Sarah

2013-09-23 @ 19:13:47
Postat av: Alexandra

jonna, du är en otroligt fin tjej. jag känner dig inte, men de lilla jag fick känna dig när jag gick i skolan. du ska vara stolt för den du är, dem är bara avundsjuka. Du ska verkligen inte lyssna på deras skit snack, låt dem leva sitt liv med att hålla på så som dem gör. Du förtjärnar mycket mer! :)

Svar: Tack , vad snäll du är!
Jonna o Sarah

2013-09-23 @ 19:29:50
Postat av: Max M

ääh tjejerna är bra avundsjuka på dig för att du e så fett mkt bättre än dom :) bry dig inte om dom :)du e sjukt snygg och säkert trevlig/snäll så stay strong <3

Svar: Vad söt du är, tack<3
Jonna o Sarah

2013-09-23 @ 22:06:44
Postat av: Anna

Förstår dig precis. På nåt sätt är det ändå skönt att jag inte är själv om det.
Jag hade på mig en stickad håligare tröja med en topp under. Den dagen ville ingen vara med mig och sedan hörde jag hur dom pratade om att jag la upp " slampiga" bilder på instagram oxå. Så fort jag gick förbi nån sprang personer till personer och pratade om mig.
P.g.a den dagen vill ingen vara ned mig längre.. :(
Förstår dig helt Jonna. <3

2013-09-29 @ 20:51:50
URL: http://nattstad.se/Annaselander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0